RSS

Friday, November 6, 2009

diriku selamanya...



name penuh aku..marziela azwin binti othman..nickname aku mar..aku skola kat smk jelai(f)..unit berunifom aku kdet polis,same ngan kwn2 aku..aku ni bdk felda,felda jelai satu,kirenye luar bandar ar..kecemerlangan aku dlm pmr bese-bese je...tahun depan dh nk spm cam xcaye je..aku x bape aktif dlm sukan,mase fom 1,2 aku aktif dlm kwad,tp skang dh x...aku nk brikan tmpuan spnhnye kt plajaran..teknologi maklumat kat skolah aku mmg power...aku suke sume cikgu yg aja aku..semuanye same..aku dh brazam nk wat tol-tol dlm spm taun depan...aku ney kirenye xde bedisplin sgt...slalu lggr praturan gak..pasal agama,aku suke blaja subjek tu...aku nk jd anak yg solehah...insyaallah...akhir skali aku nk ckp,...bekawan biar seribu,bercinta biar satu...teruskan semangat satu malaysia..MALAYSIA BOLEH!!!!!!!!...........






No comments:

Post a Comment